امروز: چهارشنبه 7 تیر 1396
-------------------------- تبلیغات

کد خبر: 1386
تاریخ انتشار: 6:04 ق.ظ - پنج شنبه 1393/03/22
چاپ این پست
یاسر الحبیب

واکنش یاسر الحبیب(تکفیر کننده ی شیعی )  به فتوی «حرمت سب و لعن علنی مقدسات اهل سنت» توسط آیة الله العظمی شیخ وحید خراسانی ! وی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه «سخن شیخ وحید بر ما حجت نیست و ما در زمینه شرع مقلد سید صادق شیرازی هستیم» تأکید کرد «این سخن چون از طرف دروغگویان […]

واکنش یاسر الحبیب(تکفیر کننده ی شیعی )  به فتوی «حرمت سب و لعن علنی مقدسات اهل سنت» توسط آیة الله العظمی شیخ وحید خراسانی !

وی در پاسخ به سوالی با بیان اینکه «سخن شیخ وحید بر ما حجت نیست و ما در زمینه شرع مقلد سید صادق شیرازی هستیم» تأکید کرد «این سخن چون از طرف دروغگویان نظام منتشر شده است، سندیت و حجیت ندارد و حتی اگر صدق هم داشته باشد، ما پیرو مرجع دینی شیرازی هستیم و نه وحید خراسانی!»

لطفا کلیپ زیر را مشاهده کنید تا بدانید علمای حقیقی تشیع به چه علت فحش و ناسزاگویی به دشمنان اهل بیت را صحیح نمی داند ؟

ادب شیعه ادب امیرالمومنین است :

دانلود

 

 

[divider]

القطرة   موقع رؤى ومحاضرات الشيخ الحبيب   الإجابات   ما رأيكم بما قاله الشيخ الوحيد أنه لا يجوز سب رموز أهل الخلاف؟

متن منتشر شده توسط سایت وی :

 

ما رأيكم بما قاله الشيخ الوحيد أنه لا يجوز سب رموز أهل الخلاف؟

( القسم : مواقف )

السؤال :
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
سماحة العلامة الشيخ ياسر الحبيب حفظه الله

ما رأيكم فيما قاله الشيخ الوحيد الخراساني حفظه الله في أنه لا يجوز سب رموز أهل الخلاف؟

أرجو الرد
وشكرا

علي

الجواب :
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمدلله رب العالمين والصلاة والسلام على سيدنا محمد وآله الطيبين الطاهرين ولعنة الله على أعدائهم أجمعين

جواب المكتب:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.

لم يصدر هذا الكلام عن سماحة المرجع الوحيد (دام ظله) بشكل رسمي عن طريق مكتبه، ولا يمكن تصديق أقاويل النظام وعملائه الكاذبين (كالمدعو الآراكي) خاصة وأن مكتب الشيخ الوحيد فنّد سابقا الكثير من الأمور المنقولة وأكد على عدم صدقية ما ينقل عنه إلا إذا صدر بشكل رسمي.

وحتى لو افترضنا صحة صدور ذلك فنحن غير معنيين به لأن الشيخ الحبيب حدد سقفنا الشرعي بسماحة السيد المرجع الشيرازي (دام ظله).

شكرا لحسن تواصلكم.

مكتب الشيخ الحبيب في لندن
29 رجب الأصب 1435 هجرية

http://alqatrah.org/question/index.php?id=2432

.

.

.

تشیع انگلیسی - کلیک کنید!

Seyed heidar fatemi در تاریخ 22ام ، خرداد 1393:

دست شما درد نکنه! ////// ممنونم از زحماتتون خدا عمرتون بده!

[پاسخ]

محمد در تاریخ 23ام ، خرداد 1393:

ممنون از زحمات تون ما که خیلی استفاده کردیم
نمیدونم چرا بعضی ها بازاز شیرازیها دفاع میکنند.!!!!

[پاسخ]

یار خراسانی در تاریخ 24ام ، خرداد 1393:

خدا خیرتون بده

[پاسخ]

ه.ا در تاریخ 29ام ، خرداد 1393:

سلام. خدا قوت. لطفا اعلام برائت صریح حجت الاسلام دانشمند از شبکه امام حسین علیه السلام رو در سایت قرار بدین. ایشون گفته دیگه با آن شبکه هیچ ارتباطی ندارم و..

[پاسخ]

روابط عمومی سایت پاسخ در تاريخ خرداد 29ام, 1393 11:32:

دوست عزیز بهتر بود یه نگاه به صفحه اول سایت می انداختید
قبلا منتشر شده بود

[پاسخ]

Seyed ali Hassori در تاریخ 1ام ، بهمن 1393:

با سلام،دوست عزيز لطفأ بفرماييد فرمايشات حضرت آقاي وحيد در مورد عدم سب و لعن در كدام قسمت سايت قرار داده شده تا حقير هم استفاده كنم،با تشكر

[پاسخ]

admin پاسخ در تاريخ بهمن 1ام, 1393 04:04:

http://www.fetan.ir/home/4247

[پاسخ]

مرادی در تاریخ 16ام ، اسفند 1393:

عمارت فقه هم ک باشی سرت جلوی ولی فقیه خم نباشد ارزنی برای ما نمی ارزی.

[پاسخ]

میلادجعفری در تاریخ 31ام ، خرداد 1394:

پس لعن هایی که تو زیارت عاشورا هست رو باید چیکار کنیم؟

[پاسخ]

علی قربانعلی زاده پاسخ در تاريخ تیر 28ام, 1394 09:11:

لعن های تو زیارت برای فاسدهایی مثل یزید و معاویه وآل امیه است که از مقدسات اهل سنت نیستن.

[پاسخ]

مهدی عزیزپوریان پاسخ در تاريخ مرداد 4ام, 1394 18:24:

سلام علیکم. دوست عزیزبرحسب اتفاق لعن های وارده درزیارت عاشوراهم برای خلفای اهل تسنن است شمااگر ا آنهابپرسید پنجمین خلیفه وامامتان کیست قطعامیگویند معاویه علیه اللعنة والعذاب ویزید فاسق راهم بعدازاوبه عنوان امام وخلیفه مسلمین قبول دارند.

[پاسخ]

مهدی پاسخ در تاريخ شهریور 15ام, 1394 12:44:

حضرات لعن های زیارت عاشورا فقط وفقط بر سه خلیفه غاصب و معاویه است ولی در این چه حکمتی هست که مرجع بزرگ جهان تشییع این چنین ميفرمايند الله اعلم

[پاسخ]

مهدي عزیزپوریان در تاریخ 4ام ، مهر 1394:

بسم الله القاصم الجبارین.
اولا برادر گرامی مرادتان از مرجع بزرگ جهان تشیع کیست؟ ثانیا روایت در این باره دوگونه آمده که برخی از آنها از اولی ودومی وسومی به خلفای اهل تسنن تعبیر کردن و برخی دیگر از آنها به قابیل و… تعبیر کرده اند پس حرفتان که تهمتی زدید یرما غلط است زیرا منافاتی نیست که مراد لعن ها هردو دسته باشد.
فتامل جیدا.

[پاسخ]

نام و نام خانوادگی: (موردنیاز)
پست الکترونیک: (موردنیاز)
آدرس اینترنتی:
درج دیدگاه:
تازه های فتن