امروز: دوشنبه 29 آبان 1396
-------------------------- تبلیغات

کد خبر: 703
تاریخ انتشار: 9:15 ق.ظ - جمعه 1393/02/5
چاپ این پست
دفاع جانانه صادق شیرازی از منافقین

دفاع جانانه صادق شیرازی از منافین !!! مرجع وراثتی ای  که هنوز از اصول تصحیح سند اطلاعی ندارد و حتی از تاریخ اسلام هم چیزی نمیداند کاملا طبیعیست که از متون فقهی هم اطلاعی نداشته باشد و معنای مُحارب را هم نداند… و فی المُحاربة… و هی تجرید السِلاح برّا،بحراً ، لیلا او نهارا ، لإخافة […]

دفاع جانانه صادق شیرازی از منافین !!!
مرجع وراثتی ای  که هنوز از اصول تصحیح سند اطلاعی ندارد و حتی از تاریخ اسلام هم چیزی نمیداند کاملا طبیعیست که از متون فقهی هم اطلاعی نداشته باشد و معنای مُحارب را هم نداند…
و فی المُحاربة…
و هی تجرید السِلاح برّا،بحراً ، لیلا او نهارا ، لإخافة الناس فی مِصر و غیرهِ من ذکرٍ او اُنثی قویٍ او ضعیف. “”””””لعموم آیة””””””(عمومیت آیات قرآن)
و محاربه : کشیدن سلاح در خشکی و دریا روز یا شب جهت ترساندن مردم در شهر و غیر شهر مرد یا زن قوی باشد یا ضعیف باشد …

صرف کِشیدن اسلحه “صِرف کشیدن اسلحه ” و نه استفاده از آن در شرع مقدس اسلام حکمش محاربه میباشد …
محیی تکفیر شیعه آقای مسمی به شیرازی !
آیا یکی از خاندان شما و مرتزقان شما جزء آن 17000 نفری بودند که توسط منافقین به شهادت رسیدند ؟؟؟

آیا میدانید همین امنیتی که ، امروزه امثال شما با سو استفاده از آن به تخریب همین کسانی که امنیت را برای شما و مرتزقان بیت نفاق فراهم کرده اند می پردازید ، به برکت ریخته شدنِ خون چندین نفر بدست آمده است ؟؟؟

آیا این منافقین علاوه بر کشیدن اسلحه و ترساندن مردم مبادرت به کشتار مردم و اخذ مال ایشان نمودند یا خیر ؟؟؟

“دلیل دفاع جانانه و قهرمانانه شما از منافقین ناپاک چیست ؟؟؟…

لطفا این کلیپ افشا گر را مشاهده بفرمایید

توجه : ویرایش دوم کلیپ جایگزین شد …

دانلود از آپارات

 

.

.

.

تشیع انگلیسی - کلیک کنید!

سید علی هاشمی در تاریخ 6ام ، اردیبهشت 1393:

خدا لعنتت کنه آیت الله قلابی.
ان شاءالله هرچه زودتر به درک واصل بشین.

ارمیا در تاریخ 28ام ، اردیبهشت 1393:

عجب…
آدم به کجا میرسه که به حاطر کینه از ولی فقیه چه جفنگیاتی که نمیگه…
کاش در همون فیلم مستدل پاسخ میدادید…

مثلا این آیه ی قران که:
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ (که دبار تکرار شده ( توبه 73 تحريم 9))
اى پيامبر با كافران و منافقان جهاد كن و بر آنان سخت بگير و جايگاهشان دوزخ است و چه بد سرانجامى است
و…
مَلْعُونِينَ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا ﴿س احزاب آيه 61﴾
اینها ملعونند و هر كجا پیدایشان کردید بگیرید و سخت بکشیدشان!
نکنه پیامبر خدا نعوذ بالله فرمان خدا رو زمین گذاشته…
پیامبر اکرم چند نوع برخوردبا منافقین داشتن بسته به عملکرد خود اونها اما کسانی که سلاح میکشند در مقابل حکومت اسلامی پیامبر همون حکم قران رو اجران کردن در برابشون…

ارمیا در تاریخ 28ام ، اردیبهشت 1393:

با توجه به نظرات ایشون بعید نیست پیشنهاد اضافه کردن بسم الله به اول سوره توبه از طرف ایشون داده بشه…
راستی چرا خدا بسم الله نگغته اول سوره توبه؟!…
آخه منافقین به این گل و بلبلی…

مریم در تاریخ 10ام ، خرداد 1393:

ولی فقیه!!!!!!!!!!!!!!!!1
مردم ایشون رو انتخاب کرده اند عزیزم؟ نخیر

یاسی در تاریخ 8ام ، آذر 1393:

سلام قانون کشور:انتخاب ولی فقیه به صورت غیر مستقیم مردم خبرگان را انتخاب کردند و خبرگان رهبر رو. سخنان رییس جمهور فرانسه. رییس سازمان ملل و… در مورد رهبر بخونید علی باید از دید دشمنان شناخت. البته هدایت لازمه ذر مورد این آقا نه لعن

عبدالمجید در تاریخ 30ام ، اردیبهشت 1393:

باتقدیم سلام و احترام،
اگر ما شیعه مرتضی علی هستیم ، پس هتاکی و فحاشی را جایز نمیدانیم حتی به …
اعظم الله اجورکم ان شاالله
عبدالمجید

امام زمان در تاریخ 16ام ، مرداد 1393:

با سلام خداوند یک کلام فرمود لعلکم تعقلون عقت را خدا به شما داد که با تفکر اسلام را قبول کنید بیندیشید نه تقلید کنید امامان پیشین همه چیز را برای شما گذاشتند و شهیدشان کردند مامونان زمان ولی این دفعه خدا اصل حجتش را برای شما به ارمغان آورده که جرات روبرو شدن با آن را ندارید چه برسد بخواهید فکر بد کنید چون ما همه چیز را در حالت آیینه قرار داده ایم نا سزا بگویید سریعا به خودتان انتقال داده میشود تا درودی دیگر بدرود

طاها شکیب در تاریخ 20ام ، بهمن 1394:

آگاه باشيد هر كس كه مردم را به اين شعار «تفرقه و جدايى» دعوت كند او را بكشيد هر چند كه زير عمامه من باشد.

ترجمه خطبه 127 نهج البلاغه

hae در تاریخ 6ام ، اردیبهشت 1393:

ایشان نگفتند که چه کسی منافق است یا نیست اگر سخن رانی ایشان را کامل گوش می کردید می فهمیدید که شما اشتباه کرده اید و ا یشان سیره رسو ل الله را توضیح می دادند و از منافقین دفاع نمی کردند

fetan.ir در تاریخ 6ام ، اردیبهشت 1393:

عزیز اتفاقا سخنرانی کاملشون رو داریم و یه قسمتی از منظورشون از منافقین همون منافقین مجاهد خلق بود

پارسا در تاریخ 8ام ، اردیبهشت 1393:

خب بزارید کاملشو

مشكور در تاریخ 19ام ، اردیبهشت 1393:

سيره رسول خدا را تو جوان شيرازي پرست مي داني ؟ يا امير مومنان ع ؟؟
از پيشواي ما امام علي ع در ذيل اين آيه مفسرين شيعه و سني نقل كرده اند كه :
“يا أيها النبي جاهد الكفار والمنافقين واغلظ عليهم ومأواهم جهنّم وبئس المصير
“علي بن أبي طالب – ع قال – أنّ رسول الله –صلى الله عليه و آله و سلم- بُعِثَ بأربعة أسياف منها سيفٌ للمنافقين)…قال: وهذا يقتضي أنهم يُجاهدون بالسيوف إذا أظهروا النفاق.

ali در تاریخ 19ام ، اردیبهشت 1393:

احسنت

علی 114 در تاریخ 11ام ، خرداد 1393:

ایشان از تاریخ خبر نداره
رجوع کنید به کتاب سید جعفر مرتضی عاملی در اونجا کلی از موارد دستور پیامبر به قتل منافقین را خواهید دید

روابط عمومی سایت در تاریخ 11ام ، خرداد 1393:

بسیار عالی
اسم کتاب چیه ؟
فایل pdf کتاب را دارید ؟

جواد در تاریخ 13ام ، خرداد 1393:

من این نظر رو ندادم ولی میدانم اسم کتاب علامه جعفر مرتضی عاملی کتاب الصحیح من سیره النبی الاعظم است که در 35 جلد به چاپ رسیده.
ترجمه کتاب تحت عنوان سیره صحیح پیامبر اعظم توسط آقای محمد سپهری در 12 جلد چاپ شده و تلخیص کل مجموعه توسط مترجم مذکور تحت عنوان سیرت جاودانه در یک مجلد به زیور طبع آراسته گردیده است.

حسام در تاریخ 7ام ، اردیبهشت 1393:

سلام
این مطلبو در قسمت سوالات مطرح کردم اینجا هم عینا میارم:
جناب اقا رضا
1 من خودم مقلد مقام معظم رهبریم و در مورد برخی سخنان سید صادق شیرازی انتقاد دارم ، ولی انتقاد و روشن گری با توهین و هوچی گری و مارک زنی نمیسازه، صفه اول این سایت که باز میشه عکس سید میاد با مارک امریکایی و پرچم انگلیس!!! عکس دیگش همراه عکس اللهیاری خبیث گذاشته شده!
سید صادق شیرازی به عنوان مرجع تقلید در کشورهای شیعی مثل عراق مطرحند، اگه روی مطالب ایشون نقد دارید همونو مطرح کنید نه اینکه مارک بزنید و توهین کنید، شما یه نگاه به هیئات مذهبی بنداز، افتادیم به جون هم اونا از اون طرف فحش میدن ما از این طرف.
به نظرتون کی این وسط سود میکنه؟ جوونی که هیئتیه وقتی میبینه به مرجعش امریکایی میگید به نظرتون از ما و راه درست نمی بره؟ و بعدش شبکه های فاسد انگلیسی و امریکاییه که اونا رو که ازما سرخورده شدند جذب میکنه
2یاسر الحبیب برای تایید خودش فقط یک اجازه نامه تازه اونم اجازه نامه نقل روایت مطرح کرده که اولا جعلی بودن اون از طرف چنین شخص کذابی بعید نیست ثانیا سلمنا که درسته اجازه نامه نقل روایت چه ربطی به تایید گفتار اون شخص داره؟
3بله من هم نسبت به ایشون انتقاد دارم و همیشه اینو مطرح میکنم که باید ایشون از افرادی مثل برادرش و یاسر الحبیب برائت بجوید ولی این دلیل نمیشه که من ایشونو با این افراد فاسد یکی بدونم
4 تبلیغ کردن از یک مرجع اصلا ملاک نیست، مگه همین اللهیاری از ایت الله خوئی و ایت الله وحید دم نمیزنه؟ کی میتونه مرجعیت و مقام علمی ایت الله خوئی رو زیر سوال ببره؟
اونا مجبورن خودشونو به جایی وصل کنند تا بلکه بتونند مشروعیتی برای خودشون حاصل کنند.
4 امام علی می فرمایند فاصله حق و باطل چهار انگشته، باطل اونیه که بگی شنیدم و حق اونیه که بگی دیدم، بعضی مدرکهای مطرح شده فقط صرف ادعاست
………………
اما در مورد این کلیپ
من خودم طلبه هستم و روی استدلال ایشون اشکال دارم
ولی به جای جواب دادن به ایشون کلیپ قتل مجاهدین خلق گذاشتید؟ واقعا این کارتون جدل احسنه؟
ایشون دارند روی سنت پیامبر استنباط میکنند خوب شما هم جواب علمی بدید نه اینکه سیاه نمایی کنید، با این کارتون طوری نشون میدید که حرفی برای گفتن ندارید و دست به دامن تصاویر شدید
منظورشون از منافقین، کساییه که تسلیم شدند نه کسانی که در حال جنگند، پیامبر تا وقتی که مشرکین و منافقین شمشیر می کشیدند باهاشون جنگید و بعد از تسلیم شدن اونا رو بخشید ، نه اینکه موقعی که در حال جنگ بودند اونا رو بخشید آخه این چه مغالطه مضحکیه که در این کلیپ انجام دادید. منظورشون منافقینی که بعد از پیروزی اسلام تسلیم شدند نه کسانی که باز در حال جنگ با اسلام بودند.
جواب ایشون رو باید با بحث مرتد فطری داد و اینکه پیامبر کسانی رو بخشید که در زمانی که در حال ستیز با اسلام بودند کافر بودند نه مسلمان و قیاس مسلمان با کافر مع الفارقه
نمیگم جوابم صد در صد درسته اگه نقد دارید خوشحال میشم بشنوم

fetan.ir در تاریخ 8ام ، اردیبهشت 1393:

برادر گرامی شخص محیی تکفیر شیعه فرمودن : یاسر الحبیب فرزند ماست و هر گز اورا رها نمیکنیم این یک
در رابطه با برادرشون که عکس های فرزندانشون با خود مجتبی و همدیگر موجود هست که هنوز منتشر نکردیم این دو
ایشون در تمامی منابر تاکید میکنم تمامی منابر از حومت صحبت میکنند و وقیح ترین کنایه ها رو به رهبری روا میدارن نمونش در اومدن گفتن : هر گونه مخالفت با شعائر حسینی در خط یزید است ، و بلافاصله افاظه فرمودن که قمه زنی جزء شعائر حسینی است شما به عنوان این که خودتون رو طلبه و با بصیرت معرفی کردین از این حرف محیی تکفیر شیعه چه برداشتی دارین ؟؟؟
شخص محیی تکفیر شیعه که حتی از اصول تصحیح سند خبر ندارن و صرفا قول سید بن طاووس رو به عنوان تصحیح سند میدونن کاملا طبیعیه که حتی تاریخ اسلام رو هم ندونن و نفهمن که پیامبر خدا بر خلاف حرف صادق شیرازی (که گفته بود حتی یه منافق رو هم نکشته) ، توی مکه دستور قتل چندین نفر رو دادن !!!
و من الله توفیق .

حسام در تاریخ 10ام ، اردیبهشت 1393:

جناب مدیر
لطفا اول حرف منو بفهمید بعدا اشکال کنید
قسمت پرسش و پاسخ حرفامو زدم لطفا یه بار کامل بخونید اونا رو بعد حکم کنید که من به خودم گفته ام با بصیرت!!! تا اونجایی که یادم میاد چنین حرفی رو نزدم
امیدوارم بعد از خوندن اونها عکس بالای سایتتون رو عوض کنید…

313 در تاریخ 28ام ، اردیبهشت 1393:

شما نگفتی با بصیرت اما از حرفات معلومه که خیلی خودتو عالم میدونی…
جوجه طلبه ای هنوز… برو برادر من برو تا بوش درنیومده…

حسام در تاریخ 1ام ، خرداد 1393:

خوشم میاد فقط بلدید با جو سازی بقیه رو کنار بزنید و یا ساکت کنید
شمایی که خودتون رو شیعه با بصیرت و ولایی میدونید یکم حداقل برید سیره اهل بیتو یاد بگیرید
زشته برای شما با این سبک حرف زدنتون، با این سبک اگه حق هم باشید باطل جلوه میکنید

313 در تاریخ 1ام ، خرداد 1393:

سلام
کدوم هوجی گری؟ ها؟
کسی که خلاف سخن امام خامنه ای عمل میکنه و باعث و بانی اختلاف بین شیعه و سنی هستش بهش میگن مرجع؟ غلط کرده هرکس همچین آدم احمقی میگه مرجع تقلید… آگاه سازی چجوری میشه؟
هرکسی به هر نحوی به دشمن کمک کنه (مانند طایفه ی شیرازی ها) مزدوره خواه صادق شیرازی باشه یا هرکس دیگه… روشنگری چجوری میشه؟
منافق رو مگه میشه هدایت کرد؟
وقتی تو زمین خودی برای نابودی اسلام فعالیت میکنه!
شما اسمتو گذاشتی طلبه؟ صدتا رفیق طلبه دارم یکیش مثل شما نیست ! اینجورم نیست که ما کسی رو بخاطر دین و آیینش مثل شیرازی ها تکفیر کنیم، خدا امثال شیرازی رو هرجا که هست خوار و ذلیلش کنه که دشمن اسلام و شیعه هستن و مطمئنا منافقانی مانند اینها خطرشون از آمریکایی که اونور دنیا واق واق میکنه بیشتره… دیگه چجوری باید بگیم؟ وقتی شخص طلبه ای مثل شما اینجوری تفکر داره وای به حال اونایی که شما میخوای براشون تبلیق کنی… بصیرت بصیرت حرف هرکس با خط امام خامنه ای یکی نباشه من اون حرفشو میکوبم تو دیوار…
برادر طلبه بهتر ی کم بیشتر مطالعه و تحقیق داشته باشی و خطت باید مطابق سخن امام خامنه ای باشه… نباید خواص باشی .. مراقب خودت باش،منم دعا کن…
یا علی

hae در تاریخ 16ام ، اردیبهشت 1393:

قتل آن ها در هنگا م محاربه و کارشکنی های آن ها بو د

حمید ابراهیمی در تاریخ 8ام ، اردیبهشت 1393:

مثلا کدوم قسمت؟

پارسا در تاریخ 8ام ، اردیبهشت 1393:

خب فیلم کاملشو بزارید

fetan.ir در تاریخ 8ام ، اردیبهشت 1393:

توی آپارات هست عزیز

hae در تاریخ 14ام ، اردیبهشت 1393:

من خودم کاملش رو دیدم در باره ی گروه و فرد خاصی صحبت نمی کنه از حکومت انتقاد می کنه از اعمال حکومت در اعدام شورشیان آن ها که به امام حسین و عزاداران توهین کردند کار بسیار زشت که از اعمال طرف داران آمریکا بود
اما ایشان سیره بیامبر را در بر خورد با این افراد می گفتند

ali در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

این آقا سیره پیامبر رو میگه ؟؟؟!!!!
میگه پیامبر هیچ منافقی را نکشت!!!
درحالی که پیامبر دستور دادند مسجد ضرار را روی سر منافقین داخلش خراب کنند
و همچنین بعضی جنگ های امیرالمومنین با منافین بوده
پس سیره پیامبر و اهل بیت با خوندن یه داستان فهمیده نمیشه …
امان از …
نکته بعدی این که درسته که در مورد گروه خاصی صحبت نمیکنه ولی کیه که نفمه در مورد حکومت ایران و منافقین اول انقلاب حرف میزنه ؟
پس این آقا اولا از منافقین دفاع کرد و دوما در لباس مذهبی و سیره پیامبر ، کار انقلاب را غیرمشروع دانست ! در حالی که سیره پیامبر همیشه مدارا با منافقین نبوده ، همچنین اهل بیت علیهم السلام…

بهتره یه نگاهی به فیلم هایی که شامل اعترافات منافقین بر جنایاتشون هست بندازید تا بفهمید حقشون رحمت هست یا اعدام ، حقشون کاری هست که پیامبر با منافقین مکه کرد یا کاری که پیامبر با منافقین مسجد ضرار کرد ….

صالح در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

اونایی که جنایت میکنن معلومه حکمشون چیه حتی اونایی که جنایت نکنن ولی مردمو بترسونن و ناامنی درست کنن ولی حرف این نوار البته اگه کاملشو گوش بدین این نیس شما طلبه ها باس حرفا رو دقیق گوش بدین و از خودتون اضاف نکنین

fetan.ir در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

ان شالله کلیپ کامل سخنان صادق شیرازی را هم در آینده خواهیم گذاشت تا متوجه بشیود که ایشون هم از منافقین قبل انقلاب دفاع کردن هم از منافقین مجاهد خلق !!!

صدرا در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

با سلام خدمت تمام دوستان و برادران عزیزم !
به نظر بنده هم راه اندازی اینجور سایت ها برای روشنگری خوبه ولی به شرطی که کاملاً علمی و تخصصی و محکم و مستند بحث کنن و خبرهای موثق به اطلاع مردم برسونن . به عقیدۀ بنده هم لقب دادن و مارک زدن به افراد با هرنوع فکر و هر عملی ، کار درستی نیست. خداوند فرمود : (( ولا تَنابَزوا بالألقاب …)) ؛ پس بدون اینکه لقبی به کسی بدید فقط روشنگری کنید. تنها مشکل این سایت که به ذهن بنده رسیده فقط همین علمی و مستند نبودن اطلاعات و القاب سنگینی که هنوز هیچیش ثابت نشده .
اما در مورد خاندان شیرازی ها هم نظر بنده اینه که : حتی اگر هم کاملاً بی غرض – و به قول بعضی دوستان علمی – صحبت می کنن ، کاملاً واضحه که کسی از این حرف های به اصطلاح علمی اونها سودی نمی بره جز دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ؛ چراکه در لباس مرجعیت و در لباس اسلام دارن حکومت اسلامی رو تخریب می کنن و کاری که 1400 سال دشمنان ما نتونستن انجام بدن اینا دارن با لباس شیعه گری انجام میدن . بهتره کمی بصیرت داشته باشن . اگر هم کارها و حرفاشون عامدانه و از سر عناد با اسلام و شیعه و جمهوری اسلامیه که خدا هدایتشون کنه إن شاءالله . به هرحال الله أعلم

fetan.ir در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

بله حق با شماست دوست عزیز ولکن برای نشان دادن اوج فاجعه ای که این جماعت پدید آورده اند و همچنین نابرابری توان ما در مقابله با دشمنان شیعه ناچارا مجبوریم برخی لغات را استفاده کنیم که البته جفا هم نیست

صدرا در تاریخ 16ام ، اردیبهشت 1393:

بله درسته ، ممکنه به لحاظ پول و امکانات و سلاح جنگ ما با دشمنانمون نابرابر باشه ولی اگر ما تمسک به آیات و روایات داشته باشیم و علمی حرف بزنیم این کمبود قابل جبران خواهد بود ، که الحمدلله کم هم نیستن آیات و روایاتی که همچین جریانات انحرافی ای رو نفی و حتّی تکفیر میکنن و ما تا سلاحی به برندگی آیات محکم الهی و روایات معصومین علیهم السلام داریم شکست نمی خوریم و در این جنگی که علیه ما هست و عمدۀ اون جنگ نرم و علمی هست با پروژه هایی مثل عالم سازی و مرجع سازی و … ما نباید فقط از راه کلیپ و صوت و عکس مبارزه کنیم . پس یاعلی … برید به سمت آیات قرآن و روایت و تطبیق دادن اونها با اعمال این جریانات . اتفاقاً ما هم دوست داریم برای رسوا کردن این افراد و جریان ها دلایل و بینه های محکمی داشته باشیم تا در مناظره با مریدانشون و همچنین دشمنان خودمون که این افراد رو تو چشم ما میکنن کم نیاریم .
با تشکر از حسن توجه شما به نظرات مخاطبان
به سهم خودم از زحمات شما قدردانی میکنم
یا علی مدد …

hae در تاریخ 15ام ، اردیبهشت 1393:

خواهش می کنم قبل از لعن ونفرین وتشویق و تشکر از این آن قدری فکر کنید و بعدا مطلب بنویسید “”قابل توجه بازدید کنندگان::
و شما چه طور حاضرید با فرد معاند وکسی که کشتن شیعه را حلال میداند به فلان و فلان درود میفرستد صلح کنید اما با یک شیعه که مخالف نظام است و نه مخالف ولایت متحد نمی شوید اگر می توانید سازش و کفتکو کنید نه جنگ و دعوا

رحیم در تاریخ 16ام ، اردیبهشت 1393:

ما در فقه سه عنوان علیه امنیت و حکومت داریم یکی محاربه، یکی بغی و البته برخی افساد فی الارض را هم آورده اند که مجازات محاربه چهار شکل است و مجازات افساد و بغی هم اعدام است
امیدوارم که آقایان ، جواهر الکلام را حداقل خوانده باشند و این مطالب را دیده باشند

fetan.ir در تاریخ 16ام ، اردیبهشت 1393:

اگر مرجع وراثتی شان فقه و تاریخ بلد بود که مشکلی با ایشان نداشتیم

سادات در تاریخ 18ام ، اردیبهشت 1393:

فقط میتونم بگم بسیار بی سوادید صاحبان سایت.دیگه هم به اینجا سر نمیزنم

ali در تاریخ 18ام ، اردیبهشت 1393:

بی سواد کسی هست که سیره و روش اهل بیت را ، یا نفهمیده است و یا عمدا نحریف میکند ؛ و میگوید پیامبر هیج منافقی را نکشت

خودم در تاریخ 22ام ، اردیبهشت 1393:

من منتقد جریان شیرازی ها هستم اما تندروی شما رو قبول ندارم. مقام معظم رهبری می فرمایند: گاهی افرادی از مذهب تشیع نادان به سود دشمن کار می کنند. مواظب باشیم

fetan.ir در تاریخ 22ام ، اردیبهشت 1393:

برادر عزیز امام خامنه ای میفرمایند آن کسی که ندای تفرقه سر دهد مزدور دشمن است چه بداند و چه نداند .

سید محمد در تاریخ 30ام ، اردیبهشت 1393:

بحث سر منافقینی هست که در فتح مکه تسلیم شدند نه هر منافقی…….پدر بنده از سید محمد شیرازی که قضیه سخنرانی در مورد نامه ی ایشون هست از خود ایشون شنیدند و منظور این بود که اون افرادی که در رژیم پهلوی بودند و خون بی گناهی بر گردنشان نیست را صرف در رژیم سابق بودن اعدام نکنید و البته اون افرادی که ادم کشتند با شکایت ولی دم در دادگاه محاکمه شود………یعنی این مرجعی که قریب هشتاد سالشه نمیفهمه و نمیدونه که پیامبر صلی الله علیه و اله وسلم منافق کشته اند یا نکشته اند…..بحث سر منافق کشتن نیست بحث سر فتح مکه و انقلاب یکی از کشور ها است و همان طور که پیامبر صلی الله علیه و اله عمل کردند عمل کنید……..مغالطه نکنیییییییییییییییییید

شکیبا در تاریخ 2ام ، خرداد 1393:

بعد الان به چه مناسبتی اومدن اینو مطرح کردن؟؟ یعنی بعد 33 سال هنوز کسی مونده که ایشون برای دفاع از اون باید این مئلهر و عنوان می کرد؟؟
بابا دستور از بالا میگیرن! سرفصل بهشون میدهند درباره چی صحبت کنند! حالا نه مستقیم با خود مرجع وراثتی بلکه با جوجه منافقایی ه تو دفتر هاشون هستند!

داود در تاریخ 30ام ، اردیبهشت 1393:

چه کسی امام علی را شهید کرد؟؟

امام علی در سه جنگ جمل و نهروان و صفین با چه کسانی مبارزه کرد؟؟

امام حسین با چه کسانی جنگید؟؟؟؟

آیا با کفار بود و یا با منافقین؟؟؟؟

معلومه که با منافقین بود.

منافقین در ظاهر اسلام و در باطن بدتر از کفار هستند.

خدا شیرازی را یا اصلاح کن و یا امثال ایشان را……

رافضی در تاریخ 5ام ، خرداد 1393:

دوست عزیز آیا شما اعتقاد دارید خوارج نهروان منافق بودند؟؟؟!!!!!!
کسی که بیعت خود را با امام علیه السّلام شکسته و بر او خروج کرده است «باغی» و «خارجی» نامیده می ‌شود.
گروهی از مسلمانان در روزهای پایانی جنگ صفین با امیر المومنین علیه السّلام‌ به مخالفت برخاسته و حکم به کفر وی و جواز جنگ با او کردند. اینان و کسانی که اعتقادات آنان را داشتند، خوارج نامیده شدند. در روایات از آنان به «مارقین» نیز تعبیر شده است
خوارج به لحاظ شورش علیه امام علیه السّلام و نقض بیعت، باغی به شمار آمده و محکوم به احکام بغی‌اند و به لحاظ اعتقادی (انکار ضروری دین همچون مباح دانستن قتل حضرت علی علیه السّلام و حکم به کفر آن حضرت) کافرند و به لحاظ کینه و دشمنی با آن گرامی، ناصبی محسوب می‌ شوند. بنابر این، همه احکام کفر از قبیل نجاست، حرمت ذبیحه و عدم صحّت ازدواج مسلمان با ایشان، بر آنان جاری است.
پس خوارج کافر و مرتد هستند نه منافق
آیا شما در کفر معاویه و اصحابش شک دارید؟
معاویه و اصحابش آشکارا امام علی(ع) را سب می کردند و علیه امام خروج کردند که این امور باعث ارتداد و کفر می شود با این حال شما اعتقاد دارید آن ها منافق بودند؟؟؟؟!!!
تمام کسانی که علیه امام خروج کردند و حضرت با آن ها جنگید مرتد و کافر بودند نه منافق
یا علی….

محمود در تاریخ 1ام ، خرداد 1393:

این یارو اینقد اوضاعش خرابه که به بنده ی صالح خدا آیت الله بهجت (ره) فحش میده!
😐
یکی نیست بگه مردک تو به بهجت چیکار داری!
به قول رئیس جمهور سابق آب رو بریز جایی که می سوزه!

فدایی امام نقی در تاریخ 30ام ، مرداد 1393:

کی به ایت الله بحجت فحش داد اشون در مراسم تشبع ایت الله بهجت شرکت کردن اون برادرش بود که فحش داد

محمود در تاریخ 1ام ، خرداد 1393:

آهان! ببخشید اشتباه شد! اوشون از خاندان این اخوی می باشند!
البته کلا یه حزبن دیگه…
مثل هم هستن!
**شیعه آمریکایی**

yar در تاریخ 3ام ، خرداد 1393:

بسم الله….
میخواستم بگم حدیث داریم که میگه با اهل بدعت باید طوری رفتار کرد تا همه بشناسنشون.زمانی که کسی خط قرمزها رو رد میکنه دیگه بحث منطقی خنده داره.اعتصموا بحبل الله ولا تفرقوا.ببینید با تفرقه افکنی هاتون چه بلایی سر هم مسلکاتون درآوردید.فضیل با یه آیه بیدار شد چون که خواب بود. ولی شما خودتون رو به خواب زدید.خط مشی امام خامنه ای بهترین خط مشیه.با تفکره نه با لعن ونفرین ومیکروفون دست بچه دادن.
فان حزب الله هم الغالبون
یاعلی

روابط عمومی سایت در تاریخ 4ام ، خرداد 1393:

آیه‌ای که از جهاد و سخت‌گیری با منافقین سخن می‌گوید:

خداوند در سوره‌ي توبه، آیه 73 و همچنین تحریم، آیه 9 می‌فرماید: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ؛ ای پیامبر! با کافران و منافقان به جهاد برخیز و نسبت به آنان سختگیری کن [و درشتخو باش] که جایگاهشان دوزخ است و دوزخ بد بازگشتگاهی است.»

• علامه طباطبایی در ذیل همین آیه می‌فرماید: “جهاد” و “مجاهدت” به معنای سعی و بذل نهایت درجه کوشش در مقاومت است -چه به زبان باشد و چه به دست- تا آنجا که منتهی به کارزار شود. در تفسیر نمونه نیز در ذیل همین آیه آمده است: «مراد از جهاد با آنها همان توبیخ و سرزنش و تهدید و انذار و رسوا ساختن آنها، و یا در بعضی از موارد تالیف قلوب آنها است، چه اینک «جهاد» معنی وسیع و گستردهای دارد، و هر گونه تلاش و کوشش را شامل میشود، تعبیر به «وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ» (بر آنها سخت بگیر و خشونت کن) نیز اشاره به خشونت در سخن و افشاگری و تهدید و مانند آن است.»

• نکته‌ای که در این آیه وجود دارد، این است که در آیات دیگر قرآن اکثرا از جهاد با «کفار» سخن گفته شده است و در مورد «منافقین» از برحذر بودن(هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ) سخن گفته شده است. اما در این آیه، که یکبار دیگر در سوره‌ي توبه تکرار شده، دستور «جهاد» نسبت به منافقین نیز صادر شده است. خصوصا اینکه دستور غلظت هم داده شده است (وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ). کما اینکه خداوند هم با غلظت با آنها برخورد می‌کند (و مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ). البته جای دیگری دستور قتل منافقان هم داده شده که بحث دیگری است. (سوره احزاب آیه‌ي61)

• منافق در میان جامعه‌ي اسلامی زندگی می‌کند و نامسلمانی او معمولا پنهان است؛ مبارزه و مجاهده با او طبیعتا دشوارتر است، آنهم مبارزه‌ای سخت گیرانه. این مبارزه سخت‌تر از مبارزه با کفار است.

• این آیه بیشتر در زمان امیرالمؤمنین(ع) اجرا شد و البته مورد اعتراض نفهم‌‌ها هم قرار گرفت؛ که چرا مسلمان کشی را باب کرده‌است. زیرا حضرت در سه جنگ جمل، صفین و نهروان، در واقع با سه گروه از منافقین جنگیدند. امام صادق(ع) در تفسیر آیه 9 سوره‌ي تحریم فرمودند: جَاهَدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ الْکُفَّارَ وَ جَاهَدَ عَلِیٌّ عَلَیْهِ السَّلَامُ الْمُنَافِقِینَ، فَجَاهَدَ عَلِیٌّ (ع) جِهَادَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه (تفسیر قمی/2/377)

اگر لازم باشد با منافقی مبارزه ‌کنیم، لازم نیست حتما اسم او را منافق بگذاریم. اما هیچگاه مبارزه با نفاق و رفتار منافقانه را نباید ترک کرد. زیرا بر طبق آیه قرآن، با منافقان باید با غلظت رفتار کرد.

در جهاد با منافق، نه تنها قانون، بلکه اخلاق را هم باید رعایت کرد. در آیین جنگ با کفار نیز همین‌گونه است. مانند امیرالمؤمنین(ع) که در جنگ خندق، گردن «عمرو بن‌ عبد ود» را زد، اما به دلیل حفظ احترام و منزلتی که در قبیله‌ي خود داشت، زره او را درنیاورد. همچنین علی(ع) در زمان مذاکره‌ي نماینده‌ي خود با معاویه ـ گرچه معاویه دوران مذاکره را طولانی کرد تا فرصت آماده‌سازی لشکر را پیدا کند ـ اما جنگ را شروع نکرد و با وجود ضرری که سپاه حضرت از این ناحیه متحمل شد، قانون مذاکره را رعایت کرد.

• اگر منافق دست به اسلحه برد، با اسلحه، و اگر با هر سلاحی که آمدند با همان سلاح با آنها باید مجاهده کرد؛ آنهم با «غلظت».

پیامبر(ص) هرگاه در مقابل نفاق کوتاه می‌آمدند به دلیل بصیرت نداشتن مردم بود. اگر پیامبر با نفاق برخورد شدیدتری نداشتند، به دلیل کم بودن اصحاب ناب بوده است. کما اینکه دو جریان توطئه‌ي قتل حضرت توسط منافقین، یکی بعد از جنگ تبوک و یکی بعد از روز غدیر، در توضیح علت نکشتن توطئه کنندگان، به همین نکته اشاره کردند. (أَکْرَهُ أَنْ یَتَحَدَّثَ النَّاسُ وَ یَقُولُوا إِنَّ مُحَمَّداً قَدْ وَضَعَ یَدَهُ فِی أَصْحَابِ: اعلام الوری/123) اما در زمان ظهور حضرت حجت(عج)، با منافقین مانند کفار برخورد می‌شود. (ثُمَّ یَدْخُلُ الْکُوفَةَ فَیَقْتُلُ بِهَا کُلَّ مُنَافِقٍ مُرْتَاب: ارشاد مفید/2/384؛ لَا یَقْتُلُ أَحَداً مِنْهُمْ إِلَّا کَافِرٌ أَوْ مُنَافِقٌ: بحارالانوار/52/386)
قابل توجه به اصطلاح احیاء گران شعائر حسینی
در جهاد با منافقین، جان نمی‌دهی، اما آبروی خود را در میان بی‌بصیرت‌ها از دست می‌دهی.
همیت آبرو در مبارزه با نفاق به‌گونه‌ای است که امام حسین(ع) در مبارزه با یزید، که مبارزه با نفاق روشن بود، در سخنانی که خطاب به 700 نفر از تابعین و انصار در «منی» ایراد کردند، به اسلحه‌ي آنها نگاه نمی‌کرد، بلکه به «آبروی» آنها که از قِبَل اسلام بدست آورده بودند، اشاره می‌فرمود و به اینکه حاضر نبودند از آبروی خود برای مبارزه با نفاق هزینه کنند اعتراض می‌فرمودند. (ثُمَّ أَنْتُمْ أَیُّهَا الْعِصَابَةُ، عِصَابَةٌ بِالْعِلْمِ مَشْهُورَةٌ، وَ بِالْخَیْرِ مَذْکُورَةٌ، وَ بِالنَّصِیحَةِ مَعْرُوفَةٌ، وَ بِاللَّهِ فِی أَنْفُسِ النَّاسِ مَهَابَةٌ یَهَابُکُمُ الشَّرِیفُ وَ یُکْرِمُکُمُ الضَّعِیفُ…. أَ لَیْسَ کُلُّ ذَلِکَ إِنَّمَا نِلْتُمُوهُ بِمَا یُرْجَی عِنْدَکُمْ مِنَ الْقِیَامِ بِحَقِّ اللَّهِ؟….)( تحف العقول/237)

• اما بعضی‌ها نمی‌خواهند در راه خدا ضرر کنند. بعضی‌ها می‌خواهند مورد تأیید و پسند همه باشند و هیچکس نسبت به آنها بغض نداشته باشد. همانطور که مرد باید در بدن خود زخم جراحت جهاد داشته باشد. بنابر فرمایش رسول خدا(ص) کسی که زخم در بدن نداشته باشد، و در اثر جهاد در راه خدا ضرری به او نرسیده باشد، خجالت‌زده خواهد بود. مَن لَقِیَ اللّه َ بغیرِ أثَرٍ مِن جِهادٍ لَقِیَ اللّه َو فیهِ ثُلْمَةٌ.(میزان الحکمة/2828) در جریان مبارزه با نفاق هم باید به آبرویش نزد برخی لطمه خورده باشد.

روابط عمومی سایت در تاریخ 4ام ، خرداد 1393:

نمونه ای از رفتار پیامبر در رابطه با منافقین:
نمونه اول:
أبو عفك يكى از افراد قبيله بنى عمرو بن عوف بود، زماني كه رسول خدا (ص) حارث بن صامت را كشت، نفاق درونى خود را ظاهر كرد و اشعاري در مذمت رسول خدا (ص) سرود. رسول خدا (ص) كه آن اشعار اورا شنيد فرمود: كيست كه شر اين خبيث را از من دور كند؟ سالم بن عمير- يكى از افراد همان قبيله – كه يكى از گريه كنندگان بود، بدنبال اين كار رفت و ابو عفك را بقتل رسانيد.به دنبال آن، عصما دختر مروان، زنى از قبيله بنى اميه بن زيد (از اهل مدينه) بود كه مردي از بنى خطمه او را بزنى گرفته بود؛ چون جريان قتل ابو عفك را شنيد، منافق شد و درباره عيب‌جويي مسلمانان و دين مقدس اسلام اشعارى گفت. رسول خدا (ص) كه آن اشعار را شنيد فرمود: آيا كسي نيست كه انتقام مرا از دختر مروان بگيرد؟ مردى از بني خطمه كه نامش عمير بن عدي بود و در محضر رسول خدا (ص) نشسته بود اين سخن را از رسول خدا (ص) شنيد و چون شب فرا رسيد به خانه آن زن رفت و او را بقتل رساند. چون صبح شد، نزد آن حضرت آمد و عرض كرد: اي رسول خدا من آن زن را كشتم. حضرت فرمود: اى عمير خدا و رسولش را يارى كردي. عمير گفت: آيا كشتن او موجب گرفتارى من (بدست افراد بنى خطمه) نمي‌شود؟ حضرت فرمود: كسى درباره او نزاع نخواهد كرد.
عمير كه اين سخن را شنيد، نزد بني خطمه كه اختلاف زيادى دربارة خون آن زن كرده بودند باز گشت. با اين‌كه آن زن، پنج پسر بزرگ داشت به آن‌ها گفت: اى بنى خطمه دختر مروان را من كشته ام؛ اكنون هر كاري كه مي‌خواهيد نسبت به من انجام دهيد. اين حرف سبب شد كه اسلام در ميان قبيله مزبور رونق بگيرد و افرادى از آن قبيله كه مسلمان شده بودند و تا به آن‌روز اسلام خود را مخفي مي‌داشتند، دين خود را آشكار كنند. افراد ديگري هم از آن قبيله، زماني كه شوكت اسلام را در آن روز مشاهده كردند، مسلمان شدند. بدين ترتيب خون آن زن ناديده گرفته شد و كسى جرئت نكرد خون‌خواهي اورا بكند.

نمونه دوم:

زماني كه رسول خدا (ص) عازم تبوك بود، بني غنم بن عوف از روي نفاق و حسادت، مسجدي در نزديكي مسجد قبا درست كردند و خدمت رسول خدا (ص) آمدند و گفتند: اي رسول خدا(ص) ما در شب هاي باراني و زمستاني و به جهت كار و نيازي كه پيش مي آيد مسجدي ساختيم و دوست داريم كه آن جا بيايي و براي ما (جهت افتتاح آن) نماز بخواني. رسول خدا(ص) كه آماده حركت به سوي تبوك بود، فرمود: « هر زمان – به خواست الهي- برگشتيم، مي آييم و براي شما در آن مسجد نماز مي خوانيم.» اماپس از آن، خداوند آن حضرت را از انگيزه‌هاي آنان آگاه ساخت. و در آياتي، پيامبر(ص) را از نماز خواندن در اين مسجد كه نامش را مسجد ضرار گذاشت، نهي كرد:
«لا تقم فيه أبداً لَمسجدٌ أسّس علي التقوي منْ أوّل يومٍ أحق أن تقوم فيه، فيه رجال يحبّون أن يتطهرون والله يحب المطهّرين. أفمن أسّس بنيانه علي تقوي من الله و رضوان خيٌر أم من أسس بنيانه علي شفا جرف هار فانْهار به في نار جهنم والله لا يهدي القوم الظالمين. لا يزال بنيا نهم الذي بنوا ريبة في قلوبهم إ لاّ أ ن تقطع قلوبهم والله عليم حكيم.»«هرگز در آن مسجد (به عبادت) نه ايست! آن مسجدي كه از روز نخست بر پايه تقوا بنا شده شايسته تر است كه در آن( به عبادت) بايستي؛ در آن مرداني هستند كه دوست مي دارند پاكيزه باشند و خداوند پاكيزگان را دوست دارد. آيا كسي كه شالود آن را بر تقوا ي الهي و خشنودي او بنا كرده بهتر است يا كسي كه اساس آن را بر كنار پرتگاه سستي بنا نموده كه ناگهان در آتش دوزخ فرو مي ريزد؟! و خداوند گروه ستمگران را هدايت نمي كند. اين بناي را كه آن هاساختنتد همواره به صورت يك وسيله شك و ترديد در دلهاي شان باقي مي ماند، مگر آن كه دلهاي شان پاره پاره شود(بميرند) و خداوند دانا و حكيم است.»
به دنبال آن، پيامبر(ص) به برخي اصحاب خود دستور داد كه به سوي اين مسجدي كه اهل آن ظالم است بروند و آن را خراب كنند، يا آتش بزنند. ابن اسحاق مي گويد: پيش ار رفتن به سوي تبوك، خانة يك يهودي به نام سويلم كه پايگاهي براي منافقان شده بود، به دستور رسول خدا به آتش كشيده شد.

اللهم ارزقنا شفاعة الحسین علیه السلام یوم الورود

مشاهده دستور قتل توسط پیامبر
آیا پیامبر منافق نکشت
حتما باید خود ایشان با شمشیر خود منافق می کشتند؟!

روابط عمومی سایت در تاریخ 4ام ، خرداد 1393:

این هم مطلبی در باره مبارزه با منافقین :


حجت الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به آیه‌ي 9 سوره‌ي تحریم که دستور جهاد و سخت‌گیری با منافقین را می‌دهد، گفت: «اگر لازم باشد با منافقی مبارزه ‌کنیم، لازم نیست حتما اسم او را منافق بگذاریم. اما هیچ‌گاه مبارزه با نفاق و رفتار منافقانه را نباید ترک کرد. زیرا بر طبق آیه قرآن، با منافقان باید با غلظت رفتار کرد.»

به گزارش رجانیوز، اين استاد حوزه و دانشگاه در جلسه‌ي هفتگی هیئت محبین اهل‌بیت(ع) در قم، ادامه داد: «تذکر به قوه‌ي قضائیه برای رعایت قانون و اخلاق، معنایش این نیست که غلظت مجاهده با نفاق را باید کم کرد. تهمت نباید زد، ناسزا نباید گفت، اما با رفتار منافقانه باید شدیداً برخورد کرد.»

پناهیان در ادامه با يادآوري تفاوت‌های جهاد با کفار و منافقین، گفت: «در جهاد با کفار، نگرانی از دست دادن جان، مهم‌ترین مانع جهاد است. اما در جهاد با منافقین، نگرانی از دست دادن آبرو و اعتبار اجتماعی مهم‌ترین مانع جهاد است. دیروز هرکس جان جهاد داشت، باید به جنگ می‌رفت، امروز هر کس آبرودار است، باید به جهاد با منافقین بپردازد؛ و در این میان هرکس آبروی بیشتری دارد، جهاد برای او واجب‌تر است.»

فرازهایی از این سخنرانی که در ادامه‌ي سلسله مباحث “انقلابی بودن” بیان شده است، در زير آمده است:

آیه‌ای که از جهاد و سخت‌گیری با منافقین سخن می‌گوید

• یکی از ارکان انقلابی بودن، مجاهدت در راه خداست. انقلابی کسی است که اهل جهاد است و انواع جهاد را می‌شناسد، و برای انواع مجاهدت‌ها آماده است. یکی از انواع سخت جهاد هم، جهاد با نفاق است.

• خداوند در سوره‌ي توبه، آیه 73 و همچنین تحریم، آیه 9 می‌فرماید: «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الْکُفَّارَ وَ الْمُنافِقینَ وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ؛ ای پیامبر! با کافران و منافقان به جهاد برخیز و نسبت به آنان سخت‏گیری کن [و درشت‏خو باش‏] که جایگاهشان دوزخ است و دوزخ بد بازگشت‏گاهی است.»

• علامه طباطبایی در ذیل همین آیه می‌فرماید: “جهاد” و “مجاهدت” به معنای سعی و بذل نهایت درجه کوشش در مقاومت است -چه به زبان باشد و چه به دست- تا آنجا که منتهی به کارزار شود. در تفسیر نمونه نیز در ذیل همین آیه آمده است: «مراد از جهاد با آنها همان توبیخ و سرزنش و تهدید و انذار و رسوا ساختن آنها، و یا در بعضی از موارد تالیف قلوب آنها است، چه اینک «جهاد» معنی وسیع و گسترده‏ای دارد، و هر گونه تلاش و کوشش را شامل می‏شود، تعبیر به «وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ» (بر آنها سخت بگیر و خشونت کن) نیز اشاره به خشونت در سخن و افشاگری و تهدید و مانند آن است.»

• نکته‌ای که در این آیه وجود دارد، این است که در آیات دیگر قرآن اکثرا از جهاد با «کفار» سخن گفته شده است و در مورد «منافقین» از برحذر بودن(هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ) سخن گفته شده است. اما در این آیه، که یکبار دیگر در سوره‌ي توبه تکرار شده، دستور «جهاد» نسبت به منافقین نیز صادر شده است. خصوصا اینکه دستور غلظت هم داده شده است (وَ اغْلُظْ عَلَیْهِمْ). کما اینکه خداوند هم با غلظت با آنها برخورد می‌کند (و مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصیرُ). البته جای دیگری دستور قتل منافقان هم داده شده که بحث دیگری است. (سوره احزاب آیه‌ي61)

• منافق در میان جامعه‌ي اسلامی زندگی می‌کند و نامسلمانی او معمولا پنهان است؛ مبارزه و مجاهده با او طبیعتا دشوارتر است، آنهم مبارزه‌ای سخت گیرانه. این مبارزه سخت‌تر از مبارزه با کفار است.

• این آیه بیشتر در زمان امیرالمؤمنین(ع) اجرا شد و البته مورد اعتراض نفهم‌‌ها هم قرار گرفت؛ که چرا مسلمان کشی را باب کرده‌است. زیرا حضرت در سه جنگ جمل، صفین و نهروان، در واقع با سه گروه از منافقین جنگیدند. امام صادق(ع) در تفسیر آیه 9 سوره‌ي تحریم فرمودند: جَاهَدَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ الْکُفَّارَ وَ جَاهَدَ عَلِیٌّ عَلَیْهِ السَّلَامُ الْمُنَافِقِینَ، فَجَاهَدَ عَلِیٌّ (ع) جِهَادَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِه (تفسیر قمی/2/377)

علی(ع) گردن عَمرو را زد، اما احترامش را حفظ کرد

• اگر لازم باشد با منافقی مبارزه ‌کنیم، لازم نیست حتما اسم او را منافق بگذاریم. اما هیچگاه مبارزه با نفاق و رفتار منافقانه را نباید ترک کرد. زیرا بر طبق آیه قرآن، با منافقان باید با غلظت رفتار کرد.

• حتی اگر لازم باشد قوه‌ي قضائیه با کسی که رفتار غیرقانونی انجام داده است برخورد قانونی کند، نباید مبارزه و مجاهدت زبانی و فرهنگی با منافقان پایان پذیرد، و همه‌ي مبارزه به عهده‌ي قانون گذاشته شود. نباید مجاهدت با منافق را رها کرد و یا از غلظت آن کاست.

• در جهاد با منافق، نه تنها قانون، بلکه اخلاق را هم باید رعایت کرد. در آیین جنگ با کفار نیز همین‌گونه است. مانند امیرالمؤمنین(ع) که در جنگ خندق، گردن «عمرو بن‌ عبد ود» را زد، اما به دلیل حفظ احترام و منزلتی که در قبیله‌ي خود داشت، زره او را درنیاورد. همچنین علی(ع) در زمان مذاکره‌ي نماینده‌ي خود با معاویه ـ گرچه معاویه دوران مذاکره را طولانی کرد تا فرصت آماده‌سازی لشکر را پیدا کند ـ اما جنگ را شروع نکرد و با وجود ضرری که سپاه حضرت از این ناحیه متحمل شد، قانون مذاکره را رعایت کرد.

• اگر منافق دست به اسلحه برد، با اسلحه، و اگر با هر سلاحی که آمدند با همان سلاح با آنها باید مجاهده کرد؛ آنهم با «غلظت». تذکر قوه‌ي قضائیه برای رعایت قانون و اخلاق، معنایش این نیست که غلظت مجاهده با نفاق را باید کم کرد. تهمت نباید زد، ناسزا نباید گفت، اما با رفتار منافقانه باید شدیداً برخورد کرد. اینکه معنای این غلظت چیست، باید به اقتضائات و شرایط نگاه کرد. ولی غلظت باید احساس شود.

• پیامبر(ص) هرگاه در مقابل نفاق کوتاه می‌آمدند به دلیل بصیرت نداشتن مردم بود. اگر پیامبر با نفاق برخورد شدیدتری نداشتند، به دلیل کم بودن اصحاب ناب بوده است. کما اینکه دو جریان توطئه‌ي قتل حضرت توسط منافقین، یکی بعد از جنگ تبوک و یکی بعد از روز غدیر، در توضیح علت نکشتن توطئه کنندگان، به همین نکته اشاره کردند. (أَکْرَهُ أَنْ یَتَحَدَّثَ النَّاسُ وَ یَقُولُوا إِنَّ مُحَمَّداً قَدْ وَضَعَ یَدَهُ فِی أَصْحَابِ: اعلام الوری/123) اما در زمان ظهور حضرت حجت(عج)، با منافقین مانند کفار برخورد می‌شود. (ثُمَّ یَدْخُلُ الْکُوفَةَ فَیَقْتُلُ بِهَا کُلَّ مُنَافِقٍ مُرْتَاب‏: ارشاد مفید/2/384؛ لَا یَقْتُلُ أَحَداً مِنْهُمْ إِلَّا کَافِرٌ أَوْ مُنَافِقٌ: بحارالانوار/52/386)

در جهاد با منافقین، نگرانی از دست دادن اعتبار اجتماعی مهم‌ترین مانع جهاد است

• در جهاد با کفار، جان می‌دهی و آبرو پیدا می‌کنی. در جهاد با منافقین، جان نمی‌دهی، اما آبروی خود را در میان بی‌بصیرت‌ها از دست می‌دهی.

• در جهاد با کفار، نگرانی از دست دادن جان، مهمترین مانع جهاد است. اما در جهاد با منافقین، نگرانی از دست دادن آبرو و اعتبار اجتماعی مهمترین مانع جهاد است. دیروز هرکس جان جهاد داشت باید به جنگ می‌رفت، امروز هر کس آبرو دار است باید به جهاد با منافقین بپردازد؛ و در این میان هرکس آبروی بیشتری دارد، جهاد برای او واجب‌تر است.

• جهاد با مال بر کسانی واجب است که از تمکن مالی برخوردار هستند و مال بیشتری دارند. جهاد با جان بر کسانی واجب است که از توان جسمی برخوردار هستند و توانمندتر هستند. جهاد با آبرو ـ که آبرو مهمترین ابزار جهاد با منافقین است ـ بر کسانی بیشتر واجب است که اعتبار و آبروی بیشتری دارند.

• اهمیت آبرو در مبارزه با نفاق به‌گونه‌ای است که امام حسین(ع) در مبارزه با یزید، که مبارزه با نفاق روشن بود، در سخنانی که خطاب به 700 نفر از تابعین و انصار در «منی» ایراد کردند، به اسلحه‌ي آنها نگاه نمی‌کرد، بلکه به «آبروی» آنها که از قِبَل اسلام بدست آورده بودند، اشاره می‌فرمود و به اینکه حاضر نبودند از آبروی خود برای مبارزه با نفاق هزینه کنند اعتراض می‌فرمودند. (ثُمَّ أَنْتُمْ أَیُّهَا الْعِصَابَةُ، عِصَابَةٌ بِالْعِلْمِ مَشْهُورَةٌ، وَ بِالْخَیْرِ مَذْکُورَةٌ، وَ بِالنَّصِیحَةِ مَعْرُوفَةٌ، وَ بِاللَّهِ فِی أَنْفُسِ النَّاسِ مَهَابَةٌ یَهَابُکُمُ الشَّرِیفُ وَ یُکْرِمُکُمُ الضَّعِیفُ…. أَ لَیْسَ کُلُّ ذَلِکَ إِنَّمَا نِلْتُمُوهُ بِمَا یُرْجَی عِنْدَکُمْ مِنَ الْقِیَامِ بِحَقِّ اللَّهِ؟….)( تحف العقول/237)

• اما بعضی‌ها نمی‌خواهند در راه خدا ضرر کنند. بعضی‌ها می‌خواهند مورد تأیید و پسند همه باشند و هیچکس نسبت به آنها بغض نداشته باشد. همانطور که مرد باید در بدن خود زخم جراحت جهاد داشته باشد. بنابر فرمایش رسول خدا(ص) کسی که زخم در بدن نداشته باشد، و در اثر جهاد در راه خدا ضرری به او نرسیده باشد، خجالت‌زده خواهد بود. مَن لَقِیَ اللّه َ بغیرِ أثَرٍ مِن جِهادٍ لَقِیَ اللّه َو فیهِ ثُلْمَةٌ.(میزان الحکمة/2828) در جریان مبارزه با نفاق هم باید به آبرویش نزد برخی لطمه خورده باشد.

• بنابر صریح آیات قرآن، تمام پیغمبران الهی را مسخره کردند، آنوقت برخی مراقب هستند کسی مسخره‌شان نکند. در حالی‌که هرکس بیشتر مراقبت کند که از ناحیه‌ي جان و مال و آبرو ضرر نکند، و به این دلیل به ترک جهاد بپردازد، بیشتر نزد خدا منفور خواهد شد.

کسی که مجاهد را اذیت کند، خدا بر او غضب خواهد کرد

• در دفاع مقدس، بعضی‌ها دنبال مسئولیت‌های پرخطرتر بودند. مثلاً بعضی‌ها تخریب‌چی بودند و از خدایشان بود که جان خود را برای باز کردن معبر بدهند و پیش‌مرگ دیگران شوند. امروز کجا هستند کسانی که آرزو داشته باشند اعتبار خودشان را در راه جهاد با منافقان از دست بدهند و باکی نداشته باشند؟

• البته وقتی به ارزش جهاد نگاه کنیم سختی‌های جهاد کاهش پیدا می‌کند. رسول خدا(ص) در مورد مجاهدین در راه خدا می‌فرمایند: اعمال همه بندگان در مقایسه با ارزش جهاد مجاهدانِ در راه خدا، به اندازه‌ي مقدار آبی است که پرستویی با منقار خود از دریا برداشته است، در مقابل عظمت آب دریا.(ما أعْمالُ العِبادِ کُلِّهِم عِند المُجاهِدینَ فی سبیلِ اللّه ِ إلاّ کَمِثْلِ خُطّافٍ أخَذَ بمِنْقارِهِ مِن ماءِ البَحرِ(میزان الحکمة/2844)

• جهادگران از حمایت‌های عجیب پروردگار برخوردار می‌شوند. رسول اکرم(ص) در روایت دیگری می‌فرمایند: اتَّقوا أذَی المُجاهِدینَ فی سبیلِ اللّهِ «از آزردن مجاهدانِ در راه خدا بپرهیزید»، فإنَّ اللّهَ، یَغْضَبُ لَهُم کَما یَغْضَبُ للرُّسُلِ« زیرا خداوند به خاطر آنان به خشم می آید همچنان که به خاطر پیامبران به خشم می‌آید»، و یَسْتَجیبُ لَهُم کَما یَسْتَجیبُ لَهُم. «و دعای آنان را اجابت می کند همچنان که دعای پیامبران را اجابت می‌کند.»(میزان الحکمة/2856)

• اگر تاکنون سران فتنه زنده‌ هستند، صدقه سر مهربانی مقام معظم رهبری و حزب اللهی‌هاست، زیرا قطعاً ایشان هنوز اینها را نفرین نکرده‌اند که اگر نفرین کرده بودند، بر اساس همین روایت، نابود شده بودند. حتی نیازی به زدن و بستن نداشتند. اما آیا اینها رهبری و مؤمنین را اذیت کرده‌اند یا نه؟ بنابراین یقیناً خداوند بر آنها غضب کرده است.

• نمونه‌ي اعلای مجاهدی که خدا به خاطر غضب او غضب کرد حضرت صدیقه‌ي کبری، زهرای اطهر(س) بود که رسول خدا(ص) فرمود یَغضِبُ لِغَضَبِها…

حق در تاریخ 9ام ، خرداد 1393:

راست می گویند مگر هر منافقی را باید کشت؟؟
ذیل همان آیه شریفه آمده است که:
يا أَيُّهَا النَّبِيُّ جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ بِئْسَ الْمَصِير (73 توبه)
قال حدثني أبي عن ابن أبي عمير عن أبي بصير عن أبي جعفر ع قال جاهِدِ الْكُفَّارَ وَ الْمُنافِقِينَ بإلزام الفرائض
(علی بن ابراهیم قمی، تفسیر قمی)

پس اگر منافقی التزام به فرایض داشته باشد نباید کشته شود.! یعنی نماز بخواند و زکات بدهد و… اگر هم نداد باید تنها تا جایی با آنان مبارزه کرد که به فرائض الهی ملتزم شوند.

بعدش هم چرا تاویل می کنید؟ منظورشون سازمان مجاهدین خلق نبوده!

یاسی در تاریخ 8ام ، آذر 1393:

ایشون میگن اصلا پیامبر نکشته هیچ شرجی هم نمیگه یه جورایی اتیش روشن میکنه میزنه به خرمن میره

تو در تاریخ 10ام ، خرداد 1393:

مسلم است کسی که پول حرام میخوره وفکر منسب ریاست در دنیا است باید بیایند چنین سایتی بزن وبرای حفظ دنیاش حاضره همه کاری بکنه؟ خاک بر سرتون

مریم در تاریخ 10ام ، خرداد 1393:

666

علی در تاریخ 14ام ، خرداد 1393:

با سلام .
تا جایی که من اطلاع دارم و شنیدم . همیشه تاکید بر این اصل بوده و هست که خودمون رو جلوتر از رهبر قرار ندیم . در این مورد هم نظر من همینه. سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چرا توی سایت رهبر و …. هیچگونه روشنگری وجود نداره ؟ نکنه میخوایید بگید وقتشو ندارند؟
کاسه داغ تر از آش نشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

مهدی در تاریخ 27ام ، خرداد 1393:

همینطوری که رهبر علنی در مورد ایشون موضع نمی گیرن این همه برعلیه رهبری کار می کنند وای به حال روزی که رهبر بخوان در سایتشون علیه این طایفه موضع گیری کنن.در ضمن اینکه رهبری در این مورد چیزی نمیگن دلیل نمیشه که ما هم نباید کاری بکنیم
ما در هر لحظه باید ببینیم که آیا کاری که انجام می دهیم مطلوب رهبری هست یا نه؟
در جریان عزل بنی صدر هم امام خمینی ره با این که از اول به بنی صدر خوش بین نبودند اما هیچ وقت علیه ایشون چیزی نگفتند تا زمانی که نفاقش علنی شد باز امام عزل نکردند تا زمانی که مردم متوجه نفاق بنی صدر شدند امام اینجا بنی صدر رو عزل کردند. اگر این کارو نمیکردند میان مردم در ابتدای انقلاب دو دستگی میشد. ومطمئن باشید اگر اینقدر روشنگری بشود که مردم در این فتنه ها راه رو از بیراهه بشناسند رهبر لحظه ای برای افشای نفاق اینطور افراد دریغ نمیکنند ولی حیف که “آنها رادر کفرشان چنان محکم میبینم و شما را در حق سست و حاضرم ر نبرد یک نفر از آنها را با ده نفر از شما معاوضه کنم ” “حضرت علی ع
پس تا زمانی که مردم ساده انگاری هستند که حرف اینطور منافقانی را باور کنند رهبری نمیتونند با موضع علنی بساط اونها رو جمع کنند.

یک بصیر در تاریخ 28ام ، خرداد 1393:

سلام
من هنوز مطمان نیستم شما همون نویسنده ی کتاب اصطلاحات طلاب هستید یا نه،انشاءالله حضوری هم میرسم خدمتتون.
چند تا مطلب:
وقتی خدا تو قرآن به مسلمون ها میگه به بت های کفار فحش ندید چراکه اگه شما به اونا فحش دادید اونا به خدا فحش میدن پس شما توهین نکنید، شما که اومدید عکس سید صادق رو گذوشتید و روش زدید اسلام امریکایی…اونا هم اومدن عکس آقا رو گذوشتن و روش زدن اسلام روسی!!!
خوب به نظر شما این کار درسته؟
چرا شما اومدید این فیلم رو تیکه تیکه کردید و گذوشتید ، تو فیلم اصلی ایشون میاد اول از جنگ کفار با مسلمون ها و اینا رو میگه بعد میاد سر منافقین، شما اومدید این تیکه ی اول رو برداشتید بعد یه تیکه رو حذف کردید و ادامه ی سخنرانی رو گذوشتید
من این مطلب رو از یه لینکی که خودتون توی سایت گذوشتید فهمیدم:
http://www.fetan.ir/home/?p=1253
درسته که حرف های سید صادق تو فیلم اصلی هم درست نیستن ، اما این کار هم که شما کردید فک نمی کنم درست باشه….
کار باید منطقی و علمی و دقیق باشه…
با احساسات کسی بخواد کار کنه…
یه نمونه از کارای خیلی خوب و منطقیه خودتون رو دیدم…واقعا عالی بود:
http://www.fetan.ir/home/?p=1386
فک میکنم این روش خیلی موثر تر از روش احساسی برخورد کردن باشه آقای مسائلی
خیلی ممنون

روابط عمومی سایت در تاریخ 29ام ، خرداد 1393:

دوست عزیز
کلیپ اولی که شما مد نظرتون هست اصلا ربطی به استاد مسائلی ندارد و کاری از سایت مبارزکلیپ هست

محمد علی در تاریخ 30ام ، خرداد 1393:

با سلام
یک نکته که دوست دارم به برخی طرفداران آقای سید صادق شیرازی بگم اینه که توی این سخرانی که از ایشون پخش شد صرفنظر از اینکه کامل بوده ویا ناقص، چند کلید واژه وجود داشت که معلوم بود سخنران با دقت زیادی این نکات رابیان می کرد ، اول اینکه گفتند “جوونا کول نخورید و مثل پدراتون که بعضاً گول خوردند عمل نکنید” دوم قیاس بین یکی از انقلابهای منطقه (که معلوم نیست کدوم انقلاب بوده که برادرشون برای سران اون انقلاب پیغام فرستادن ) که گفتند “عفو عام بدید مگر باید هر منافقی را کشت” و سوم اینکه”پیغمبر خدا یک نفر منافق را نکشت”
بابا من خودم بدون تعصب و بدون اینکه بخوام مخالفت با ایشون داشته باشم تقریباً کلیپ کاملش وگوش کردم و اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد مخالفت ایشان با نظام جمهوری اسلامی است والا چه دلیلی داره که ایشون بگه جوونا گول نخورید و مثل پدراتون عمل نکنید و منافقین را نکشید . من معتقدم ایشون بدلیل اینکه داخل ایران هست برخی اعتقاداتشون رو نمی تونن به صراحت بگن و دستاویز چنین سخنرانی های چند پهلو شده تا جوونای این مملکتو در دفاع و یا مخالفت با ایشان به جون هم بیندازند .
یک نکته دیگه اینکه بنده اطلاع موثق دارم برخی از آقایان روحانی به بیت ایشان رفت و آمد می کنند و گفتند که ایشان مبالغ سنگینی در برخی اعیاد و مناسبتها به آقایان روحانی پرداخت می کند و در مقابل این روحانیان هم به تبلیغ برای ایشان روی آوردند و در جلسات از ایشان دفاع می کنند .
دوستان عزیز کمی فکر کنید …

رسول رسا در تاریخ 1ام ، مرداد 1393:

صادق شیرازی مایۀ ننگ برای شیعه است . خدا امثال او را نیست و نابود کند . او باعث بسیاری از شیعه کشی هاست و یکی از عاملان تفرقه در جهان اسلام است . او با سخنان خود و با عملکرد خود به کفر و نفاق خدمت می کند . ان شاء الله خدای – منّان – هر چه زودتر شرّش را از سر شیعه بردارد و او را به درک واصل کند .

حسین در تاریخ 25ام ، مرداد 1393:

اللهم احفظ سیدنا ومراجعنا وعلمائنا.الهم احفظ قائدنا الامام السیستانی والخراسانی والشیرازی بحق المحمدالمصطفی

حسین در تاریخ 15ام ، شهریور 1393:

سلام اینارو ولش کنید
چرا این بنده خدا یه فتوا برعلیه داعش که داره برعلیه شیعه کار میکنه نمیده مثل آیت الله سیستانی.خوب به صورت نمادین هم شده قمه دست بگیره بره به جنگ داعش .ماشالله اینهمه هم شبکه داره ماهواره ای .تبلیغ کنه برعلیه داعش.از این آقا وطرفداراشون دراینجور مواقع انتظار بیشتری میره. خوب ادم حق داره به این روند مشکوک بشه.البته اگه تعصبی درکار نباشه.

مهدی در تاریخ 2ام ، بهمن 1393:

سلام

*قمه ای که صادق شیرازی به قلب شیعه فرو می کند *
salar00750.blogfa.com

مشرقی در تاریخ 21ام ، بهمن 1393:

مدیر این سایت یا هر کس دیگه ای ک داره این جوابارو میده بیشتر شبیه یه لات خیابونی بیسواد صحبت میکنه..که این طرز صحبت کردن ضررش برای تشیع صد برابر حرفای شیرازیه

محمدکیان در تاریخ 21ام ، اردیبهشت 1394:

شهامت نداشتی مطلبم رو بذاری همه بخونن؟!!

سادات در تاریخ 24ام ، خرداد 1394:

بسم ا…
خدا لعنت کند کسانی رو که با اعتقادات مردم بازی می کنند و همه چیز را مخالف جلوه ی اسلام می دانند اما قمه زنی را اشائه حسینی می دانند…حرف های اشتباه بسیار دارند اما به قول ایشان باید سیره ی حضرت رسول ص و ائمه را خودمان بخوانیم تا به اشتباه بودن حرف های ایشان بیشتر پی ببریم…

سادات در تاریخ 24ام ، خرداد 1394:

شعایه *

مهدي در تاریخ 27ام ، خرداد 1394:

سلام

مهدي در تاریخ 27ام ، خرداد 1394:

سلام به همگي خدا لعنت كنه هر كسي رو كه آسد صادق رو لعن مي كنه.
مي دونيد چرا ايشون رو لعن مي كنن ؟چون ايشون مثل بعضي ها دست مالچيه حكومت نيست. باور كنيد تخريب ايشون به خاطره دين نيست بلكه به خاطره اينه كه ايشون نسبت به حكومت موضع گيري كردن كه البته اين حق طبيعيه هر فردي هست چون هركس ديدگاه خودش رو داره. چرا حكومت رو مثل افراطي ها اداره مي كنيد. هركس كه موافقه خوبه و هر كس كه مخالف منافق و كافر. ايشون يك فرد با ادب. عالم. علوي. منطقي و خوش فكر هستش. 99درصد چيز هايي كه راجع به ايشون مي شنويد شايعه و باطل هست. حرف ايشون بسيار منطقي هست. خواهشا با تحقيق و بدونه تعصب به مسائل نگاه كنيد و تا چيزي رو نديديد باور نكنيد.

بنده خدا در تاریخ 13ام ، تیر 1394:

به نام خالق هستی …دریافت شما ازاین مطلب جور دیگه ای بوده چرا همیشه فکرمی کنید حق با ولی فقیه تون هست ؟؟؟؟ به جایه اینکه تفرقه بین شیعه ها ایجاد کنید برای ظهور امام زمان دعا کنید البته اگه به ایشون اعتقاد دارید!!!!!!

نام و نام خانوادگی: (موردنیاز)
پست الکترونیک: (موردنیاز)
آدرس اینترنتی:
درج دیدگاه:
تازه های فتن